Aquesta Web Quest, pensada per a l'assignatura "Direcció General i Estratègica" de l'ensenyament d'Administració i Direcció d'Empreses, pretén que els estudiants siguin capaços de:
-Relacionar els conceptes teòrics de la fase d'anàlisi estratègic amb una situació real d'actualitat.
-Utilitzar i posar en pràctica les eines bàsiques de diagnòstic de l'entorn genèric i específic.
-Entendre la complexitat de la delimitació del sector o entorn específic.
-Aplicar el model de recursos i capacitats en la fase d'anàlisi i diagnòstic intern de l'empresa.
-Incidir en la capacitat de recerca d'informació així com en l'anàlisi i síntesi de diferents fonts d'informació empresarial.
Després de fer les tasques, seguir el procés i utilitzar els recursos que s'indiquen en aquest recurs didàctic, l'estudiant ha de:
-prendre consciència que la pràctica l'ha conduït a aplicar, a un cas real i d'actualitat, els coneixements teòrics comentats i debatuts a classe.
-haver desenvolupat certes habilitats i competències com ara el treball en equip, la recerca i selecció d'informació o la resolució de problemes, entre d'altres, que no hauria estat possible de treballar d'una altra manera.
Esta Web Quest, pensada para la asignatura "Dirección General y Estratégica" de la titulación de Administración y Dirección de Empresas, pretende que los estudiantes sean capaces de:
-Relacionar los conceptos teóricos de la fase de análisis estratégico con una situación real de actualidad.
-Utilizar y poner en práctica las herramientas básicas de diagnóstico del entorno genérico y específico.
-Entender la complejidad de la delimitación del sector o entorno específico.
-Aplicar el modelo de recursos y capacidades en la fase de análisis y diagnóstico interno de la empresa.
-Incidir en la capacidad de búsqueda de información así como en el análisis y síntesis de diferentes fuentes de información empresarial.
Después de realizar las tareas, seguir el proceso y utilizar los recursos que se indican en este recurso didáctico, el estudiante deberá haber:
-tomado conciencia de que la práctica lo ha conducido a aplicar, en un caso real y de actualidad, los conocimientos teóricos comentados y debatidos en clase.
-desarrollado ciertas habilidades y competencias como el trabajo en equipo, la búsqueda y selección de información o la resolución de problemas, entre otros, que no habría sido posible trabajar de ninguna otra manera