Estudiants: Carmen López, Mercè Bretcha, Cristina Ajona, Carolina Chacón, Laia
Cladellas, Magí Queralt, César Larrosa, Laura Arnabat, Griselda Almenara, Muntsa
Planas, Neus Rovira, Gemma Santiago, Javier Martínez, Marga Mingote, Ramón
Hernández, Pau del Toro, Natàlia Pubill, Inés Hernández, Agustí Alonso, Judit Serra,
Paco Teijeiro, Marc Borràs, Esteban Fernández, David Navarro, Salvador Rueda, Tomàs
Maxé, Sara Poyato, Rebeca Velasco, Yemima Vergara, Ariana Juan, Esther García, Anna
Alfaro, Gemma Gendre, Neus Suriñach, Marta Coll, Glòria Llevat, Ignasi Marin, Jordi
Puig, Laia Cladellas, Miguel Liébana, Silvia Fernández, Pablo Ortiz, Joan Coll, Joan Calvis,
Joan Figueras, Paula Noguer, Aina Bisquerra, Rubén Pérez, Clara Malet, Gemma Malet,
Laia García, Júlia Gomariz, Txus Maestro, Tatat Espargaró, Judit García, Laura Tamayo,
Georgina Luelmo, Patricia Blanca, Alexandra Valero, Esther Sabaté, Anna Figueras,
Núria Balsalobre, Eli Delgado, Marta Figaró, Marga Pons, Clara Pelegrín, Marta Saura,
Cristal Méndez, Bárbara Morales, Cinta Arroyo, Laura Rodríguez, Carles Ferre, M.
Carmen Nadal, Aida Franco, Toni Armisén.
El treball que es presenta és fruit de les aportacions realitzades pels estudiants de primer curs de l’ensenyament de mestre, durant els cursos 2003-04 i 2004-05, a l’assignatura Didàctica General i Atenció a la Diversitat, en tractar els continguts d’aprenentatge referits a l’atenció a la diversitat i la incorporació d’estratègies d’ensenyament i aprenentatge a la pràctica docent. Es dona compte de la diversitat d'alumnes i la resposta educativa necessària, tot oferint diferents estratègies inclusives. També es descriuen diversos recursos didàctics i organitzatius a l’escola i l’aula per a atendre la diversitat d’alumnes.