Podeu consultar la versió castellana al camp recurs relacionat.
L’obra que es presenta es un llibre sobre competències transversals implicades a la doble titulació de Mestre d’Educació Infantil i Educació
Primària, a partir del model formatiu basat en Unitats d’aprenentatge,
com a eix vertebrador.
És un llibre actual i útil, per a professors que imparteixin docència en
els Estudis del Grau de Mestre de doble titulació d’Educació Infantil i
Educació Primària com als Estudis de Grau de Mestre d’Educació Infantil
i Grau de Mestre d’Educació Primària; i ho és també pels alumnes
que estan estudiant aquestes titulacions. El públic al que va dirigit
és ampli i necessita de materials curriculars que els facin no només de
guia sinó que els proporcionin també exemplificacions argumentades
de forma rigorosa, coherent i vinculades a un marc teòric científic. I en
la mateixa línia, per a la Facultat d’Educació, suposarà un document de
referència d’innovació educativa per anar avançant en la millora de la
qualitat dels nostres Ensenyaments.
Els autors del llibre, tenen àmplia i sobrada experiència docent en impartir
docència en les titulacions del Grau de Mestre, així com una
reconeguda trajectòria de recerca i innovació en el camp de l’educació
superior; aquest fet és important i necessari en els àmbits universitaris
perquè justament la seva docència es fonamenta en els resultats de les
seves recerques i innovacions.
L’obra que es presenta es un llibre sobre competències tranversals implicades
a la doble titulació de Mestre d’Educació Infantil i Educació
Primària, a partir del model formatiu basat en Unitats d’aprenentatge,
com a eix vertebrador.
És un llibre actual i útil, per a professors que imparteixin docència en
els Estudis del Grau de Mestre de doble titulació d’Educació Infantil i
Educació Primària com als Estudis de Grau de Mestre d’Educació Infantil
i Grau de Mestre d’Educació Primària; i ho és també pels alumnes
que estan estudiant aquestes titulacions. El públic al que va dirigit
és ampli i necessita de materials curriculars que els facin no només de
guia sinó que els proporcionin també exemplificacions argumentades
de forma rigorosa, coherent i vinculades a un marc teòric científic. I en
la mateixa línia, per a la Facultat d’Educació, suposarà un document de
referència d’innovació educativa per anar avançant en la millora de la
qualitat dels nostres Ensenyaments.
Els autors del llibre, tenen àmplia i sobrada experiència docent en impartir
docència en les titulacions del Grau de Mestre, així com una
reconeguda trajectòria de recerca i innovació en el camp de l’educació
superior; aquest fet és important i necessari en els àmbits universitaris
perquè justament la seva docència es fonamenta en els resultats de les
seves recerques i innovacions.