Browsing by Issue Date

Browsing by Issue Date

Sort by: Order: Results:

  • Barceló i Vidal, Carles; Borrell i Thió, Francesc; Pol i Masjoan, Anna; Saguer Canadell, Elisabet (2010-11-27)
    L' Estadística en el vostre món consta de 27 unitats didàctiques dirigides als alumnes, independents unes de les altres, i estructurades en quatre nivells de dificultat, de l'1 al 4. Cada unitat consta del material per ...
  • Barceló i Vidal, Carles; Borrell i Thió, Francesc; Pol i Masjoan, Anna; Saguer Canadell, Elisabet (2010-11-27)
    L' Estadística en el vostre món consta de 27 unitats didàctiques dirigides als alumnes, independents unes de les altres, i estructurades en quatre nivells de dificultat, de l'1 al 4. Cada unitat consta del material per ...
  • Barceló i Vidal, Carles; Borrell i Thió, Francesc; Pol i Masjoan, Anna; Saguer Canadell, Elisabet (2010-11-27)
    L' Estadística en el vostre món consta de 27 unitats didàctiques dirigides als alumnes i estructurades en quatre nivells de dificultat, de l'1 al 4. Cada unitat consta del material per l'alumne i del material pel docent. ...
  • Barceló i Vidal, Carles; Borrell i Thió, Francesc; Pol i Masjoan, Anna; Saguer Canadell, Elisabet (2010-11-27)
    L' Estadística en el vostre món consta de 27 unitats didàctiques dirigides als alumnes i estructurades en quatre nivells de dificultat, de l'1 al 4. Cada unitat consta del material per l'alumne i del material pel docent. ...
  • Barceló i Vidal, Carles; Borrell i Thió, Francesc; Pol i Masjoan, Anna; Saguer Canadell, Elisabet (2010-11-27)
    L' Estadística en el vostre món consta de 27 unitats didàctiques dirigides als alumnes i estructurades en quatre nivells de dificultat, de l'1 al 4. Cada unitat consta del material per l'alumne i del material pel docent. ...
  • Barceló i Vidal, Carles; Borrell i Thió, Francesc; Pol i Masjoan, Anna; Saguer Canadell, Elisabet (2010-11-27)
    L' Estadística en el vostre món consta de 27 unitats didàctiques dirigides als alumnes i estructurades en quatre nivells de dificultat, de l'1 al 4. Cada unitat consta del material per l'alumne i del material pel docent. ...
  • Berenguer, Joan (2011-01-08)
    L'assignatura de Composició digital enfoca sobre dos grans camps professionals, el del disseny audiovisual i el dels efectes especials. El disseny audiovisual és present en tasques diverses. Així la creació de la línia ...
  • Berenguer, Joan (2011-01-08)
    L'assignatura de Composició digital enfoca sobre dos grans camps professionals, el del disseny audiovisual i el dels efectes especials. El disseny audiovisual és present en tasques diverses. Així la creació de la línia ...
  • Bonet i Amat, Joan; Bertran i Roura, Xavier; Cassú i Mellado, Carles; Ferrer i Comalat, Joan Carles (2011-01-11)
    Oferim als estudiants universitaris i als lectors interessats aquesta guia didàctica de la matemàtica universitària com a fruit dels nostres anys de docència de les matemàtiques a la Universitat. El resultat final ha ...
  • Juan Pérez, Ángel Alejandro; de la Fuente Rodríguez, Mª Blanca; Vila, Alicia (2011-04-12)
    Enfocament conceptual: L'assignatura d'Estadística introdueix els conceptes estadístics més necessaris en la formació d'un Graduat en Documentació, utilitzant un enfocament pràctic i aplicat. En aquest sentit, es dóna ...
  • Juan Pérez, Ángel Alejandro; de la Fuente Rodríguez, Mª Blanca; Vila, Alicia (2011-04-12)
    Enfocament conceptual: L'assignatura d'Estadística introdueix els conceptes estadístics més necessaris en la formació d'un Graduat en Documentació, utilitzant un enfocament pràctic i aplicat. En aquest sentit, es dóna ...
  • Font Rosselló, Miquel; Llorente Viejo, Silvia; Marquès Puig, Joan Manuel (2011-04-30)
    L'assignatura Xarxes multimèdia, de 6 crèdits ECTS, és una assignatura obligatòria dels Estudis del Grau de Multimèdia. En ella es presenta una visió global i introductòria de les xarxes de computadors. Es du a terme una ...
  • Font Rosselló, Miquel; Llorente Viejo, Silvia; Marquès Puig, Joan Manuel (2011-04-30)
    L'assignatura Xarxes multimèdia, de 6 crèdits ECTS, és una assignatura obligatòria dels Estudis del Grau de Multimèdia. En ella es presenta una visió global i introductòria de les xarxes de computadors. Es du a terme una ...
  • Flores i Alarcia, Òscar; Verdú Surroca, Noemí; Brescó Baiges, Enric (2011-05-09)
    La comunicació és un puntal bàsic per al procés d'ensenyament - aprenentatge, per tant, en l'entorn telemàtic no se n'ha de prescindir. L'ús de la comunicació evitarà la individualització de l’aprenentatge i la sensació ...
  • Flores i Alarcia, Òscar; Verdú Surroca, Noemí; Brescó Baiges, Enric (2011-05-09)
    El Manual d'assignatures virtuals és una guia d'orientació psicopedagògica per a crear assignatures virtuals i semipresencials, i sorgeix amb l'objectiu de facilitar la tasca del professorat en els diferents processos de ...
  • Planes Cid, Jordi; Ribó i Balust, Josep M. (Josep Maria) (2011-05-10)
    Els objectius de l'assignatura són: 1. Comprendre les característiques del model Bazar de desenvolupament de programari i diferenciar-les de les dels models tradicionals. 2. Argumentar amb rigor les crítiques i els ...
  • Fernàndez Camon, César; Mateu Piñol, Carles; Valls Marsal, Magda (2011-05-10)
    L'objectiu d'aquesta assignatura és el d'introduir aspectes complementaris dins l'àrea de les comunicacions entre ordinadors, que puguin ser consolidats seguint una metodologia eminentment pràctica i que acostin a l'alumne ...
  • Ribó i Balust, Josep M. (Josep Maria) (2011-05-10)
    Els objectius fonamentals de l’assignatura són dos: d’una banda, introduir a l’alumne en el paradigma de la programació orientada a objectes com a model de desenvolupament de programes mitjans i grans. D’altra banda, ...
  • García González, Roberto (2011-05-10)
    Els objectius de l'assignatura són: * Ser capaç d’aplicar aspectes de la Enginyeria de Software en el context empresarials, patrons per aplicacions empresarials * Conèixer les tecnologies existents per a implementar ...
  • Moreno Chiral, Ramiro (2011-05-10)
    La Teoria de la Informació apareix en 1947 amb l'article A mathematical theory of communication de Claude E. Shannon. En ell es donen les bases teòriques que han permès els grans desenvolupaments ulteriors, tant teòrics ...