Aquesta guia és un instrument pràctic pel PDI de la UAB que vol implementar l'Aprenentatge Basat en Reptes (ABR) en la seva docència. Conté un llistat de punts clau a tenir en compte en les diferents fases del procés, ...
Martínez, Marius; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa; Marbà Tallada, Anna; Mas Torelló, Óscar; Martínez Valero, Joan Josep; Nicolich Salvat, Marc; Sabaté Gómez, Elena; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació(2024-05-14)
L'orientació de l'estudiant universitari del Grau d'Educació Primària (GEP) en el context actual no pot ser només una xerrada informativa sobre les sortides professionals d'un mestre. Cal afrontar el futur professional com ...
Martínez, Marius; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa; Marbà Tallada, Anna; Mas Torelló, Óscar; Martínez Valero, Joan Josep; Nicolich Salvat, Marc; Sabaté Gómez, Elena; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació(2024-05-14)
L'orientació de l'estudiant universitari del Grau d'Educació Primària (GEP) en el context actual no pot ser només una xerrada informativa sobre les sortides professionals d'un mestre. Cal afrontar el futur professional com ...
Basart i Muñoz, Josep M.; Urrea Monclús, Aida; Corbella Molina, Laura; Ruíz Bueno, Carmen; Puente, Sílvia; Pla Soler, Reyes; Álvarez Moleiro, María; Blanco-Romero, Asunción; García López, María del Mar; Montaña-Peironcely, Montserrat; Ballarín Dahmke, Ana; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària(2024-05-12)
Aquesta guia s'ha elaborat en el marc del projecte Diagnosi, disseny i avaluació de pràctiques docents per al desenvolupament de la Competència de Responsabilitat Ètica en el marc dels Objectius de Desenvolupament Sostenible ...
Urrea Monclús, Aida,; Corbella Molina, Laura; Ballarín Dahmke, Ana; Basart i Muñoz, Josep M.; Pla Soler, Reyes; Ruiz Bueno, Carme; Puente, Sílvia; García López, María del Mar; Álvarez Moleiro, María; Blanco-Romero, Asunción; Montaña-Peironcely, Montserrat; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària(2024-05-12)
Aquesta guia s'ha elaborat en el marc del projecte Diagnosi, disseny i avaluació de pràctiques docents per al desenvolupament de la Competència de Responsabilitat Ètica en el marc dels Objectius de Desenvolupament Sostenible ...
Martínez Muñoz, Màrius; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa; Marbà Tallada, Anna; Mas Torelló, Óscar; Martínez Valero, Joan Josep; Nicolich Salvat, Marc; Sabaté Gómez, Elena; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació(2024-05-12)
L'orientació de l'estudiant universitari del Grau d'Educació Primària (GEP) en el context actual no pot ser només una xerrada informativa sobre les sortides professionals d'un mestre. Cal afrontar el futur professional com ...
Martínez Muñoz, Màrius; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa; Marbà Tallada, Anna; Mas Torelló, Óscar; Martínez Valero, Joan Josep; Nicolich Salvat, Marc; Sabaté Gómez, Elena; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació(2024-05-12)
L'orientació de l'estudiant universitari del Grau d'Educació Primària (GEP) en el context actual no pot ser només una xerrada informativa sobre les sortides professionals d'un mestre. Cal afrontar el futur professional com ...
Aquesta guia és un instrument pràctic pel PDI de la UAB que vol implementar l'Aprenentatge Basat en Reptes (ABR) en la seva docència. Conté un llistat de punts clau a tenir en compte en les diferents fases del procés, ...
Prototip elaborat i presentat per un dels grups de treball ("Equip Blanc") del el Laboratori "Fanzins atemporals", organitzat pel Servei de Biblioteques de la UAB, que va tenir lloc del 7 al 9 de febrer de 2024 al COMTEC ...
Basart i Muñoz, Josep M.; Urrea Monclús, Aida; Corbella Molina, Laura; Ruíz Bueno, Carmen; Puente, Sílvia; Pla Soler, Reyes; Álvarez Moleiro, María; Blanco-Romero, Asunción; García López, María del Mar; Montaña-Peironcely, Montserrat; Ballarín Dahmke, Ana; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària(2024-05-10)
Aquesta guia s'ha elaborat en el marc del projecte Diagnosi, disseny i avaluació de pràctiques docents per al desenvolupament de la Competència de Responsabilitat Ètica en el marc dels Objectius de Desenvolupament Sostenible ...
Garde Cano, Cristina; Vidal i Castell, David(2024-05-10)
El texto presenta el género del ensayo, y describe su diversidad tipológica, así como los principales recorridos formales y funcionales que lo caracterizan. Asimismo ofrece un repertorio de consejos y ejemplos, extraídos ...
Urrea Monclús, Aida,; Corbella Molina, Laura; Ballarín Dahmke, Ana; Basart i Muñoz, Josep M.; Pla Soler, Reyes; Ruiz Bueno, Carme; Puente, Sílvia; García López, María del Mar; Álvarez Moleiro, María; Blanco-Romero, Asunción; Montaña-Peironcely, Montserrat; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària(2024-05-10)
Aquesta guia s'ha elaborat en el marc del projecte Diagnosi, disseny i avaluació de pràctiques docents per al desenvolupament de la Competència de Responsabilitat Ètica en el marc dels Objectius de Desenvolupament Sostenible ...
El Servei de Biblioteques de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha celebrat els dies 7, 8 i 9 de febrer del 2024 el "Laboratori bibliotecari Fanzins Atemporals UAB", una experiència d'innovació, cocreació i ...
Azorín, Cristina; Barea Molina, Meritxell; Ferrer Torrens, Joana; Guzman Aguilar, Virtudes; Jordan Gili, Marta; Nueno Cobas, Eva Isabel; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques(2024-05-08)
Presentació preparada en el marc del Programa de Formació de Doctors on s'expliquen cadascun dels requisits FAIR en el Pla de Gestió de Dades (PGD), així com també la creació d'un PGD amb CORA eiNa.DMP
El Servei de Biblioteques de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha celebrat els dies 7, 8 i 9 de febrer del 2024 el "Laboratori bibliotecari Fanzins Atemporals UAB", una experiència d'innovació, cocreació i ...
Presentació interna a la UAB on s'explica els orígens històrics del protocol OAI-PMH, per a què serveix i com l'utilitzem a la UAB per a importar i exportar registres bibliogràfics del repositori institucional.